Saturday, May 28, 2011

accident...


pengalaman baru...jatuh motor dalam perjalanan nak gi daftar kolej...jatuh dekat lap..aku jatuh sampai pitam....nasib baik lah tak de kereta follow dari belakang...kalau...nau'zubillah....Allah bg mase aku beribadah lagi...ade lah dose aku yg aku buat ni...yg seksa tu batu x dapt kuar dri luke kt tangan ni....seksa sangt....sangt memerlukan 3 org medical assistant untuk keluarkn batu tu...terpaksa la aku tahan sampai batu tu tercabut...sangat menyeksakn...bntu x nk besar plak kn....moto ok plak.....x de rosak pon.....org yg teruk...haha...ape2 pon Alhamdulillah aku masih hidup...kawan aku bru je meniggal dunie petang jumaat,,...Alhamdulillah....mak aku tak yah cakap...menangis....ayah aku relax je....senyum...hahah...ayah aku bleh ckp..."alah...sikit je tu"..
and then aku da mule rase tngn aku bengkak...sakit denyut2...doa kn aku sihat ye friend...
"peace"

No comments:

Post a Comment