Saturday, May 14, 2011

selamat hari lahir...


new post for today...
hahaa....
hari ni adalah birthday ayah aku yg tercinta..ayah yg selalu mendoakn aku...hari ni kire birthday ayah aku yg ke 20 la...mude lagi ayah aku...Name ayah aku ISMAIL BIN MD SOM BIN MAJID BIN LASIM........Klau nk taw hari ini pun adalah hari persaraan ayah aku sebagai pegawai di jabatan perhutanan..maknenye lepas ni ayah aku selalu ade kt rumah...teruskn ngan kerje nye kt umah...mengukir parang...kalu nk taw...bakat seni aku datang dari ayah aku la...ayah aku sngt pndai mengukir...aku je yg mewarisi bakat seni ayah aku...adk beradik aku yg lain blom nmpak lagi bakat nye...mngkin suruk2 kot....sempena birthday ayah yg ke 20 ni....aku nk Doakan semoga ayah dipanjangkan umur dan boleh terus doakan kejayaan anakmu ini....hidup tanpa restu dan berkat ibu bapa ssh nk berjaya....

teringat aku cerita yg keluar kt astro prima hari itu..tjuk nye Atas Nama Ibu...tentang seorang anak yang berjaya kerana sering meminta pndapat dan keizinan ibunya...bile di tnye kenape asyik mntak pndapat emak...jawpan dye mudah je..."sje nk mntak berkat mak"...akhirnya berjaye dye...

jauh menyimpang ni...to my father...i love u so much ....everyday i love u...n happy birthday yang ke -58......

-peace-

No comments:

Post a Comment